Hometrainers

HOMETRAINERS VS LOOPBANDEN VS CROSSTRAINER KOPEN WELKE IS DE BESTE THUIS TRAINING VOOR FITNESS OEFENINGEN AFVALLEN VET EN CALORIEEN VERBRANDEN

7.2kviews

HOMETRAINERS VS LOOPBANDEN WAT IS BETER EN WELKE OEFENING IS DE BESTE TRAINING

Hometrainers vs loopbanden vs crosstrainer

Consumannenten worden geconfronteerd met veel verschillende uitrustingsopties om te proberen hun fitnessdoelen te behalen, en soms kan het verwarrend zijn. Dus hier is een gebruiksvriendelijke naslaggids die u zal helpen bepalen welk type apparatuur het beste bij u past.

Direct hieronder vindt u een samannenvattende vergelijking van de trainingsopties voor crosstrainer vs. loopband vs. hometrainer om de fysiologische voordelen van elk te laten zien. Deze invoormatie is een effectieve manier om te beslissen wat het beste is voor uw individuele behoeften, en helpt u op weg naar fitness.

Loopbanden – Maximale kans om cardiovasculaire aandoeningen, gewichtsverlies en botdichtheid te verhogen.

  • Verbrand meer calorieën dan fietsen of crosstrainers
  • Bouw een maximale botdichtheid van de onderste ledematen op
  • Pas de training aan met de functies Afnemannen / Helling
  • Minimale impact met SOFT-dektechnologie

Elliptische trainers – De voordelen van gewichtdragende training zonder de impact.

  • Workout met weinig impact die gemakkelijk is voor lichaam en gewrichten
  • Armhandvatten zorgen voor een volledige lichaamstraining
  • Lagere ervaren inspanning
  • Verbrand minder calorieën per uur dan een loopband

Hometrainers – Lage impact. Hoge pervoormantie.

  • Workout met weinig impact, het gemakkelijkst voor lichaam en gewrichten
  • Verkrijgbaar als staander en ligfiets, voor vrijwel elk prestatieniveau
  • Voordeligste apparaat
  • Laagste calorieverbranding / uur vergeleken met een loopband en elliptische trainer

Loopbanden:

Deze populaire vorm van gewichtdragende oefening biedt u de beste mogelijkheid om botdichtheid in de onderste ledematen op te bouwen en de algehele spiertonus aanzienlijk te verbeteren. Onovertroffen voor een cardiovasculaire en vetverbrandende training, kan de loopband u helpen om 50 tot 250 extra calorieën per uur te verbranden in vergelijking met een hometrainer of een elliptische machine.

Terwijl hardlopen en lopen over het algemeen meer impact hebben op uw botten en gewrichten dan hometrainers of elliptische machines, zijn de meeste high-end loopbanden gemaakt met oppervlakken die helpen om schokken en bonzen te buikspiersorberen. Dit biedt een groot voordeel ten opzichte van buitentrainingen op asfalt of beton.

De meeste loopbanden bevatten ook elektronische functies en instellingen waarmee u uw trainingen kunt aanpassen aan uw specifieke fitnessbehoeften. Bijna alle modellen hebben snelheids- en hellingsinstellingen en kunnen worden geprogrammeerd voor individuele doelen voor calorieverbranding, snelheid en kilometerstand.

Naast alle voordelen van wandelen of hardlopen in de buitenlucht (zonder gedoe met obstakels of de omgeving) in het comvoort van uw eigen huis, heeft de loopband bewezen de duidelijke trainingskeuze te zijn voor het behalen van maximale fitnessresultaten in de kortst mogelijke tijd.

Crosstrainers:

Gedeeltelijk loopband, gedeeltelijk trapmaster en bootst de pedaalbeweging van een hometrainer na, de elliptische trainer biedt een unieke combinatie van fitnessvoordelen, zonder de impact op knieën, rug, heupen of gewrichten. Met deze gewichtdragende oefening kunt u calorieën efficiënter verbranden dan niet-belastende trainingen, en worden de spieren effectief opgebouwd.

Armhendels zijn meer dan alleen een oefening voor het onderlichaam, het combineren met beenbewegingen om een ​​totale lichaamstraining te bieden. Bovendien helpt de elliptische trainer om een ​​lagere “waargenomannen inspanning” te creëren – u doet meer werk en verbrandt meer calorieën terwijl u het gevoel heeft dat u minder inspanning levert.

Deze machine in crosstrainingstijl kan ook typisch worden geprogrammeerd via elektronische instellingen om uw specifieke doelen van calorieverbranding, snelheid en afstand te bereiken. Een ander uniek voordeel is dat de elliptische trainer naast voorwaarts ook achterwaarts kan worden “getrapt” om effectief alle beenspieren te trainen.

De elliptische trainer is populair gebleken bij diegenen die op zoek zijn naar de voordelen van een lichaamsdragende training, zonder de stress en bonzen.

 

Hometrainers:

Hoewel ze al jaren bestaan, zijn hometrainers teruggekeerd naar de voorhoede van de trainingsscene. Dit is grotendeels te danken aan technologische vooruitgang, verbeterde ontwerpen en de immannens populaire “spinning” -programma’s waarmee deelnemers buiten fietsen kunnen simuleren in het comvoort van hun eigen huis of in een klaslokaal.

In tegenstelling tot andere vormannen van “gewichtdragende” oefeningen (zoals hardlopen of wandelen), bieden hometrainers deelnemers de mogelijkheid om hun hartslag te verhogen zonder aanzienlijke belasting van knieën, enkels, voeten of heupen. Bovendien kunt u met ingebouwde weerstandsfuncties uw training afstemmannen op uw specifieke doelen door heuvels, vlakke grond en glooiend terrein te simuleren. Veel modellen bieden zelfs elektronische functies, waarmee u de fiets kunt programmeren voor een specifiek doel of training. Dit is erg handig om effectieve, meetbare resultaten te behalen.

 

Wat hebben oefenfietsen en loopbanden gemeenschappelijk?

Beide apparaten werken duidelijk op de benen en de beenspieren. Ze werken ook allebei het cardiovasculaire systeem. In eenvoudiger bewoordingen krijgen ze de hartslag, verbeteren ze de longen en ademhaling en verhogen ze ook het uithoudingsvermogen. de niveaus waarop elk apparaat dat doet, hangen af ​​van hoe hard de daadwerkelijke gebruiker wil werken.

Als het goed wordt gedaan, kunnen beide snel zweten, calorieën verbranden en ook vet verbranden. Ik denk dat je het er mee eens zult zijn dat ze veel gemeen hebben.

 

KLIK HIER VOOR DE BESTE HOMETRAINERS CROSSTRAINERS EN LOOPBANDEN

 

 

Welke is beter – loopband crosstrainer of hometrainer?

Het hangt er echt van af waarom je aan het trainen bent. Als uw belangrijkste doel bijvoorbeeld was om af te vallen, zou uw oefening moeten gaan om het verbranden van zoveel mogelijk calorieën. In dat geval zou een loopband of crosstrainer gemakkelijk deze wedstrijd winnen. Met een loopband of crosstrainer is een totale body workout, hetzij lopen of rennen. Op een fiets zit je in de meeste gevallen op je billen. Nu helpen beide trainingsapparaten je om calorieën te verbranden. Net als anders zal de loopband het sneller en beter doen.

Herstel na een blessure

Nu, als je probeert te herstellen van een soort van blessure, dan is een fiets perfect. Het laatste dat je wilt doen, is op een loopband stappen. U wilt niet het risico lopen om enig type letsel of gewricht te beschadigen en de zaken nog erger te maken. Een goede ligfiets-oefenfiets is verreweg de beste optie. Hiermee kunt u uw cardio, conditie en kracht opbouwen. Het belangrijkste is dat je dat kunt doen, zonder je gewrichten of je rug en nek te belasten.

KLIK HIER VOOR DE BESTE HOMETRAINERS CROSSTRAINERS EN LOOPBANDEN