Hometrainers

HOMETRAINERS VS LOOPBANDEN WAT IS BETER EN WELKE OEFENING IS DE BESTE TRAINING

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}title

Hometrainers versus loopbanden 

Welke is de betere oefening – de hometrainer of de loopband? We dachten dat we wat tijd nodig hadden om deze vraag in een beetje detail te beantwoorden. Iedereen die een van deze gebruikt, als de gekozen methode om fit te blijven, maakt nu al een gezondere levensstijl. het feit dat ze thuis werken, is naar mijn mening gewoon geweldig.

De twee stukjes apparatuur die worden besproken, zullen beide gebruikers helpen om een ​​zeer goed fitnessniveau te bereiken. Het zou natuurlijk zijn voor een website genaamd The Home Biker, om een ​​sterke mening te hebben over wat het beste is. We respecteren echter de gebruikers van beide. Een loopband biedt een vergelijkbare ervaring als hardlopen of lopen. De hometrainer daarentegen genereert een fietservaring.

Wat hebben oefenfietsen en loopbanden gemeenschappelijk?

Beide apparaten werken duidelijk op de benen en de beenspieren. Ze werken ook allebei het cardiovasculaire systeem. In eenvoudiger bewoordingen krijgen ze de hartslag, verbeteren ze de longen en ademhaling en verhogen ze ook het uithoudingsvermogen. de niveaus waarop elk apparaat dat doet, hangen af ​​van hoe hard de daadwerkelijke gebruiker wil werken.

Als het goed wordt gedaan, kunnen beide snel zweten, calorieën verbranden en ook vet verbranden. Ik denk dat je het er mee eens zult zijn dat ze veel gemeen hebben.

 

KLIK HIER VOOR DE BESTE HOMETRAINERS EN LOOPBANDEN

.

De indoor-hometrainer

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}title

De loopband

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}title

Waar verschillen Oefenfietsen en loopbanden?

Het belangrijkste verschil is in de mate van Impa ct . Hometrainers worden beschouwd als low-level impact. Dat betekent dat ze gemakkelijker op de gewrichten zijn. Die gewrichten in het algemeen zijn de knieën en enkels. Ze zijn ook gemakkelijker voor de algehele spieren van de benen. Terwijl je aan het trappen bent, wordt de inspanning die je daarvoor doet gedaan door de werkelijke spieren in de benen. Als je aan het joggen bent of zelfs op een loopband loopt, werk je aan de beenspieren, maar door de harde aard van de loopplank van de tredmolen, voegen betalen de prijs.

Je beenspieren kennen

De spieren omvatten de dijen, heupen, kuiten en meer. De voorste spieren werken als een groep spieren die de dij naar de heup buigen en het been bij de knie verlengen. Spieren die bekend staan ​​als de posterieure spieren, waaronder de hamstrings, doen het tegenovergestelde en helpen het dijbeen uit te breiden naar de heup en buiging van het been bij de knie. De kuitspieren voegen zich bij de Achillespees van de hiel en scheenspieren voegen zich bij kleinere spieren in de voet en de tenen.

 Bij het gebruik van een loopband hebben al deze spieren, en wat nog belangrijker is, de gewrichten, een grote impact. Dat komt omdat het hele gewicht van het lichaam op al deze spiergroepen en gewrichten stijgt en daalt. Bij een hometrainer is dat niet het geval. Hoewel deze spieren worden bewerkt, worden ze niet beïnvloed door het gewicht van het lichaam, veroorzaakt door lopen of rennen.

 

KLIK HIER VOOR DE BESTE HOMETRAINERS EN LOOPBANDEN

Welke is beter – loopband of hometrainer?

Het hangt er echt van af waarom je aan het trainen bent. Als uw belangrijkste doel bijvoorbeeld was om af te vallen, zou uw oefening moeten gaan om het verbranden van zoveel mogelijk calorieën. In dat geval zou een loopband gemakkelijk deze wedstrijd winnen. Bekijk het gewoon. Met een loopband staat u op uw benen, hetzij lopen of rennen. Op een fiets zit je in de meeste gevallen op je billen. Nu helpen beide trainingsapparaten je om calorieën te verbranden. Net als anders zal de loopband het sneller en beter doen.

Het hangt natuurlijk af van hoeveel moeite je in beide taken stopt. Als je veel energie steekt in je fietstocht, zal het ook heel goed voor je werken.

Herstel na een blessure

Nu, als je probeert te herstellen van een soort van blessure, dan is een fiets perfect. Het laatste dat je wilt doen, is op een loopband stappen. U wilt niet het risico lopen om enig type letsel of gewricht te beschadigen en de zaken nog erger te maken. Een goede ligfiets-oefenfiets is verreweg de beste optie. Hiermee kunt u uw cardio, conditie en kracht opbouwen. Het belangrijkste is dat je dat kunt doen, zonder je gewrichten of je rug en nek te riskeren. Hier is nog een video, waarvan ik denk dat het een meer afgeronde mening geeft, of de loopband of de hometrainer beter is.

Voor cardiotraining en voor algemene fitheid is het goed dat je iets doet. Lopen of rennen is een geweldige vorm van lichaamsbeweging, ervan uitgaande dat je fit bent en in staat om dat te doen. Als dat gewoon te veel is, dan is fietsen een heel goed alternatief. Idealiter zou dit alles buiten moeten gebeuren. Maar als je dit in de privacy van je eigen huis wilt doen, dan zou ik dezelfde regels toepassen.

Als u in staat bent om te lopen en rennen en u zich geen zorgen hoeft te maken over gewrichtsschade, is een tredmolen effectiever. Als je daarentegen herstellende bent van een blessure, geef je de voorkeur aan fietsen en spring je vervolgens op je fiets. Hoe dan ook ga zo door met het goede werk.

HOMETRAINERS VS LOOPBANDEN WAT IS BETER EN WELKE OEFENING IS DE BESTE TRAINING

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}title