Fitness

Hoe vind je de perfecte home gym / krachtstation voor je fitnessdoel spieropbouw of gewicht en vet verliezen

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}title

Als je nooit had gedacht dat je een persoonlijke thuis gym kon betalen, heb je het mis. Voor de kosten van een paar maanden lidmaatschap van een sportschool, kunt je een fitnessruimte hebben in het comfort van je eigen huis.  met een homegym, kun je echt van je sportschoollidmaatschap af. Je kunt elke oefening in een huisgymnastiek uitvoeren die je kunt doen in een commerciële sportschool. je hoeft niet meer te wachten tot een machine zich opent, of je zorgen te maken over wat andere mensen over je denken. Het hebben van een thuisgymnastiek zal tijd vrijmaken die je nooit had gedacht.

Het is belangrijk om in gedachten te houden dat thuis sportscholen niet alleen voor het krijgen van grote spieren. Je kunt GROOT worden als je wilt, maar in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, hoeven grote spieren zelfs geen resultaat te zijn. In feite kun je een thuisgymnastiek gebruiken om echt elk lichaam te creëren dat je wilt. Wilt u kleiner worden? Krachttraining kan absoluut een groot deel zijn van het verbranden van vet en het laten vallen van ongewenste kilo’s. Wilt u magerder worden? Verlaag de weerstand en doe hogere herhalingen om je spieren te versterken en je goed te voelen. Wilt u groter worden? Draai het gewicht op en pak die spiermassa in. Algemene conditie? Maak een leuke combinatietraining. Dat is de schoonheid van een thuistrainingsmachine. U kiest uw eigen fitheid en de resultaten zijn aan u.

Om je thuisgymnastiek te vinden, moet je echt een moment nemen om je uiteindelijke doel te overwegen. Of je nu een beginner of een gevorderde sporter bent, is niet belangrijk. Je kunt altijd je oefeningen en weerstand / gewicht afstemmen op je persoonlijke behoeften op een homegym. De belangrijkste vraag is: “Waar wil ik dat mijn lichaam X is?” Dit zijn de twee hoofdrichtingen waar mensen gewoonlijk naartoe gaan.

Fitnessdoel: bouwspier (hypertrofie)

Als het je doel is om spieren op te bouwen, wil je waarschijnlijk naar een gewichtstapel of thuisgymnastiek in gewichtsplaatstijl kijken. Met deze sportscholen kun je zoveel gewicht gebruiken als je nodig hebt om spieren op te bouwen. Wanneer je met zwaar gewicht traint, scheur je eigenlijk je spieren. Dat is de “pijn” in “Geen pijn, geen winst”.

Terwijl de spier zich herstelt, worden je spieren langzaam een ​​beetje groter. Dit is hoe je spiermassa opbouwt. Nu zijn er op weerstand gebaseerde thuis sportscholen die spieren kunnen opbouwen, maar het zijn beslist hogere machines die veel weerstand bieden. U moet uw budget vergelijken met wat in de handel verkrijgbaar is.

{142e94494c579972cb60bbb455674cecf88ed0f5f96e2fd41d49a2811f3a3a32}titleFitnessdoel: tonifiëren of vet verliezen

Als je eindspel calorieën verbrandt, vet verliest of je lichaam verstevigt, kan het echt niet mis gaan met een homegym. Op verzet gebaseerde homegyms zijn waarschijnlijk iets meer op deze doelen gericht, omdat de hoeveelheid waarmee je traint, over het algemeen een stuk lager is dan op gewicht gebaseerde homegyms. Een laag gewicht en een hoge herhaling gelijken meer verbrande calorieën, die op zijn beurt het vet verliest en het lichaam versterkt. Maar u kunt nog steeds een laag gewicht gebruiken op thuisgymnastiek met gewicht.

Dus, als je eerste doel is om wat gewicht en toon te verliezen, maar uiteindelijk zul je spieren willen toevoegen, kun je beter vanaf het begin met een op gewicht gebaseerde sportschool gaan. Als je niet van plan bent ooit spiermassa op te bouwen, dan is een op weerstand gebaseerde thuisgymnastiek waarschijnlijk beter voor je. Het lijdt geen twijfel dat de perfecte thuisgymnastiek er is voor jou. Stel jezelf de vraag wat je wilt wanneer je je uiteindelijke doel bereikt.

Hoe vind je de perfecte home gym / krachtstation voor jou fitness doeleinden